Regulamin szkoleń

1. Aby wyznaczyć termin wizyty należy umawiać się pod nr 536 489 254 lub na instagramie lub Facebook.

2. Potwierdzeniem wyznaczonego terminu jest konieczność wpłaty zadatku w ciagu 24h od daty rezerwacji terminu.

3. Prosimy o punktualne stawienie się na szkoleniu.

4. W przypadku zmiany wyznaczonego terminu szkolenia na mniej niż 24h przepada 50% zadatku w przypadku nie stawienia się na szkoleniu lub rezygnacji ze szkolenia przepada 100% wpłaconego zadatku. Zadatek nie jest zamienny na inne zabiegi w salonie.

5. Wizyty potwierdzane są dzień wcześniej SMS brak potwierdzenia do podanej godziny w SMS automatycznie anuluje wizytę. W przypadku zmiany numeru telefonu bądź nie otrzymania takiego SMS-a prosimy o kontakt telefoniczny dzień przed planowanym szkoleniem do godziny 18 brak kontaktu = anulowanie obecność.

6. Praca jest na główkach treningowych/modelkach ( możliwość uzgodnienia ) zastrzegamy sobie prawo do zamiany pracowania z modelki na główkę treningową gdy kursant wymaga większej wprawy technicznej z uwagi na bezpieczeństwo wykonania zabiegu.

7. Płatność w salonie tylko gotówką.

8. Faktury : Od 1.01.2020 wystawienie FV do paragonu jest możliwe wyłącznie po uprzednim podaniu NIPu na paragonie. O konieczności wystawiania faktury VAT prosimy informować w recepcji salonu przed dokonaniem płatności.

9. Prosimy o przychodzenie bez osób towarzyszących.

10. Za zniszczenia dokonanych w salonie odpowiada osoba która dopuszczenia się znaczenia lub opiekun prawy w tymin wypadku osoba która dokonała zniszczeń/opiekun zobowiązany jest pokryć koszta wyrządzonych szkód dniu dokonania zniszczeń.

11. Proszę na szkoleniu o krótkie paznokcie .

12. Szkolenia prowadzone są przez Martynę Lutomską bądź innego instruktora salonu chcąc odbyć szkolenie u Martyny Lutomskiej konieczne jest poinformowanie przy zapisie na szkolenie o chęci udziału w szkoleniu prowadzonego przez Martynę Lutomską.

13. Umawiając się do naszego salonu na wizytę akceptujesz wyżej wymienione warunki.

Bardzo dziękujemy i serdecznie zapraszamy do naszego salonu

Pamiętaj proszę na szkolenie jest zaangażowanych dla Ciebie wiele osób w tym modelki które przyjeżdzają czasem wiele kilometrów i poświęcają swój czas. Proszę o możliwe jak najszybszym poinformowaniu nas że nie możesz stawić się na szkoleniu bądź chcesz zmienić jego datę.

Szkolenie można przekładać do dwóch razy baz utarty zadatku. W przypadku kolejnych zmian terminów ze strony kursantki konieczny będzie wpłacony zadatek na nowy termin.

  • Zadatek jest bezzwrotny
  • Zadatek nie przechodzi na inne szkolenia w rozliczeniu
  • Zadatek nie można zamienić bądź wykorzystać na inną usługę w salonie

Modelki:

1. Modelka biorca udział w szkoleniu jest świadoma iż zabieg wykonują osoby początkujące bez doświadczenia . Bądź styliści / fryzjerzy poszerzający swoje umiejętości.

2. Modelka jest świadoma iż Aplikacja wykonana podczas szkolenia może nie być trwała włosy mogą się wyczesywać , łącznia spadać modelka jest świadoma możliwych skutków ubocznych.

3. Modelka jest świadoma iż włosy są dobierane na miejscu w salonie kolor włosów najbardziej zbliżony do naturalnych natomiast szkolenie nie zawiera farbowania ewentualne różnice w kolorze modelka musi wykonać na własną rękę. Ma możliwość odmowy wykonania zabiegu.

4. Modelka jest zobowiązana do poinformowania o stanie swojego zdrowia i kondycji włosów.

5. Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu modelce.

6. Modelka nie płaci za wykonanie usługi tylko za sam materiał. Wykonanie usługi na szkoleniu jest bezpłatne modelka kupuje tylko włosy.

Możliwe skutki uboczne :

1. Zapalenie mieszka włosowego.

2.Zapalenie łojotokowe skóry .

3.Wypadanie pasemek.

4.Wyczesywanie się włosów.

5.Swędzenie skóry.

6.Tkliwości / bolesność .

Modelka zapisująca się na zabieg oświadcza iż zapoznała się z regulaminem oraz możliwymi skutkami ubocznymi jest w pełni świadoma i akceptuje regulamin.

Procedura składania reklamacji

1 Prawa uczestnika szkolenia Każdy uczestnik ma prawo oczekiwać, że: szkolenie zostanie przeprowadzone zgodnie z określonymi wcześniej celami i zakresem tematycznym, warunki organizacyjne i lokalowe będą sprzyjać komfortowemu uczestnictwu, osoba prowadząca posiada aktualną i specjalistyczną wiedzę z danego obszaru, zajęcia będą realizowane profesjonalnie, z uwzględnieniem specyfiki edukacji osób dorosłych, program szkolenia zostanie w pełni zrealizowany, wszystkie inne warunki wynikające z umowy zostaną spełnione.

2 Oczekiwania organizatora wobec uczestników Organizator szkolenia zakłada, że: uczestnicy będą aktywnie zaangażowani w proces nauki, chętnie podejmą się proponowanych ćwiczeń i działań przygotowanych przez trenera, będą przestrzegać zasad ustalonych na początku szkolenia, dopełnią warunków wynikających z podpisanej umowy, w przypadku szkoleń finansowanych ze środków unijnych (EFS) – uczestnicy dopełnią formalności przewidzianych regulaminem projektu.

3 Składanie reklamacji Reklamacje i uwagi dotyczące przebiegu szkolenia mogą być zgłaszane przez uczestników (szkolenia otwarte) lub przez podmiot zamawiający (szkolenia zamknięte), jeżeli dotyczą kwestii określonych w punkcie 1.

4. Zgłoszenie reklamacji Reklamacje dotyczące szkoleń można składać w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia szkolenia, w jednej z poniższych form: Mailowo – na adres: magicznewlosy2023@gmail.com. W treści maila należy zawrzeć wszystkie informacje wymagane w formularzu reklamacyjnym (Załącznik nr 1). Pisemnie – poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego (Załącznik nr 1) i: dostarczenie go osobiście do biura firmy, lub przesłanie pocztą tradycyjną na adres siedziby. Zgłoszenie reklamacji w którejkolwiek z powyższych form uznaje się za ważne, o ile zawiera komplet wymaganych danych i zostanie złożone w określonym terminie.

5. Termin zgłoszenia Na zgłoszenie reklamacji przysługuje maksymalnie 7 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia.

6. Przekroczenie terminu Reklamacje zgłoszone po upływie terminu, o którym mowa w punkcie 5, mogą zostać pozostawione bez rozpatrzenia.

7. Czas rozpatrzenia reklamacji Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. W przypadkach wymagających dodatkowych ustaleń lub wyjaśnień, czas ten może zostać wydłużony, maksymalnie do 21 dni roboczych.

8. Dodatkowe wyjaśnienia Organizator zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do osoby składającej reklamację z prośbą o dodatkowe informacje lub uzupełnienia.

9. Odrzucenie reklamacji Reklamacje nieczytelne, niezrozumiałe lub pozostające w sprzeczności z zapisami umowy bądź wewnętrzną procedurą jakości mogą pozostać bez odpowiedzi.

10. Możliwe formy rekompensaty W uzasadnionych przypadkach, organizator może zaproponować jedną z poniższych form rekompensaty: ponowne uczestnictwo w szkoleniu w innym terminie, rabat w wysokości 10% na kolejne szkolenie, przekazanie dodatkowych materiałów edukacyjnych.

11. Przepisy uzupełniające W sprawach nieuregulowanych niniejszą procedurą zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

gdpr-image
Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy Twojego doświadczenia. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na naszą Politykę ochrony danych.
Więcej